söndag 27 april 2014

Hej igen

Äntligen lite mer sol och värme! Helt underbart, right?
Hela helgen har bara varit ett stort solsken, svårt att inte dra på smilebanden...Fredagen slutade vi innan lunch, men istället för att slöa blev det lite Ebba-effektivitet...Istället hann jag åka upp till Grand och hämta mina beställa ridbyxor, tillbaka till resecentrum för att byta till bussen hemåt på mindre än en halvtimme. Haha, sidospår att stadsbussen ändå gick sönder så den blev försenad? Hursomhelst, woopwoop.
Gårdagen spenderades inte helt oanat hos pållen...Denna gången blev jag inte helt ensam. Hade besök ifrån två yngre flickor jag brukar sitta barnvakt hos, som hängde med och hälsade på. Är ganska övertygad om att jag förde vidare mitt intresse hos yngre generationerna. Mimir charmar allt och alla utan tvekan, lika lugn och cool som vanligt...Avslutade själv med en lugn runda på travbanan i solskenet. Tanken var att ta det ganska lugnt, men blev två sträckor med långsam tölt innan vi skrittade av, helnöjd med honom. :)
När vi sedan skulle skiljas i hagen lyckades pappa knäppa lite bilder med systemisen...Inte världens toppen bilder, men nog är det något! :']
Bilderna räckte till att knåpa ihop en ny header med, hoppas ni gillar den lika mycket som jag! Dock känns den ganska tillfällig, så får se hur långt tid det tar innan jag kommit på något bättre hehe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar