onsdag 7 maj 2014

Sovmorgon och buss

Finns inte mycket att sysselsätta sig med på bussen, så tänkte ägna tiden åt lite bloggning...
Igår kom äntligen vår egen producerade ungdomstidning, som vi mediaelever på skolan gjort helt själva. Kul att kunna stå med ett eget exemplar i handen och se att "dethär har vi verkligen gjort". Nu kommer tidningarna delas ut på stan och någon mindre högstadieskola, så ser ni en 'Blanche' tidning så hoppas jag att ni kikar in.;)
Förutom att tidningen kommit ut i tryck igår, passade jag även på att ta en relativt sen kvällsrunda hos Mimir efter skolan och pappas jobb. Roligt att träffa andra hästtjejer i sin egna ålder och diskutera hästar med, oavsett om man har olika slags "hästinriktningar". Finns inte heller en sekund jag ångrar mitt val att hålla på med just isisar. :')

Dagen till ära skulle spenderats med en sovmorgon, när en sista dos utav vaccin väntade...Struntade dock i den extra sömnen och steg upp för att göra hemmagjorda lchf-våfflor med grädde till mig och lillebror. Nom nom, Enöff said.
Så nu väntas en lång skoldag som ska inledas med en grym redovisning och ikväll blir det gym. Kram på er därute!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar