fredag 2 maj 2014

Fredag

Började förmiddagen med pappa och stallet för den inplanerade skogsrundan...Sammanfattningsvis gick det bra, men tråkigt nog var inte underlaget som förväntat. Det positiva däremot är att Mimirs kondition utvecklats otroligt, då vi för några månader sen red halva rundan med en riktigt trött häst. Efter denna dagens skogsrunda med den dubbla distansen med mer kuperad terräng, så visade han däremot inte minsta tecken på ansträngning. 
Brukar alltid försöka få lite ridbilder med hjälp av mamma/pappa, för att kunna granska lite mer kritiskt efter varje ridpass. (Dvs hur det egentligen ser ut..) Lustigt nog blev jag riktigt paff när det ser ut som mina ben nästan slår i Mimirs knän barbacka. Upplever mig inte som så lång när jag sitter på...
Följde sedan med familjen till stan...Slutade med att jag fick med mig lite framkallade bilder hem, till en födelsedagspresent som då inte kommit till användning. Så efter lite pill och städning hänger numera några favoritbilder (med favoritmotiv) på väggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar